سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تامین لوازم یدکی بی ام و x3 اورجینال در تهران

 

در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و x3   دو موضوع حائز اهمیت می باشد یکی قیمت قطعات و دیگری اصل بودن آن. به همین منظور تصمیم گرفتیم این دو امر را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید در هنگام تامین لوازم یدکی بی ام و x3 اورجینال در تهران خرید مطمئنی داشته باشید.

 قیمت لوازم یدکی bmw x3

قیمت لوازم یدکی بی ام و x3 به خیلی از موارد بستگی دارد. البته این موضوع را ذکر کنم که قیمت لوازم یدکی اورجینال به دلیل تحریم ها و بالا رفتن نرخ ارز به شدت افزایش یافته. اما خیلی از دلالان هم از این موضوع سوء استفاده کرده و جیب بری می کنند. پس حتما برای تهیه ی لوازم اورجینال بی ام و به نمایندگی معتبر رجوع کرده. قطعا قیمت لوازم یدکی اصل بالاتر از قیمت غیر اصل آن بوده. اما بسیاری از تعمیرکاران و فروشندگان حقه باز لوازم قلابی را به قیمت اورجینال و یا بعضا بیشتر به شما عزیزان می فروشند. از جمله از مواردی که در قیمت لوازم یدکی بی ام و x3  تاثیر گذار است، این می باشد که شما نیاز به کدام قطعه دارید؟ آیا قطعات موتور است یا لوازم جانبی دیگر؟

مسئله ی دیگر در دسترس بودن قطعه می باشد. اگر قطعه ای که مورد نیاز شما عزیزان باشد کمیاب و موجودی محدودی سراسر ایران داشته باشد قطعا قیمت آن بیشتر بوده.

اورجینال بودن لوازم یدکی bmw x3

به نظر شما چه مشخصه ای نشان دهنده ی اصالت لوازم یدکی بی ام و ایکس تری می باشد؟ یکی از مهم ترین این مشخصه ها این می باشد که قطعه ای که شما خریداری می کنید باید گارانتی را به همراه داشته باشد . یکی از نکته هایی که بسیار حائز اهمیت می باشد و شاید خیلی از شما عزیزان به آن توجهی ندارید، وجود یک بارکد معتبر مختص به کمپانی روی جعبه ی قطعه. این دو نکته ای که در اینجا به آن اشاره شد بسیار حائز اهمیت می باشد. موارد زیر از جمله که نشان دهنده ی اصالت لوازم یدکی بی ام و می باشد:

·         خریداری شده از نمایندگی های معتبر

·         وجود گارانتی برای قطعه ی خریداری شده

·         وجود بارکدی که بر رویی جعبه ی قطعه قرار می گیرد

·         کارکرد درست و مدت دار آن قطعه بعد از تعویض

برای اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی بی ام پارت مراجعه فرمایید.