سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروشگاه قطعات سری 3 در تهران

 

یکی از خودروهای لوکس بازار بی ام سری 3 می باشد. این خودروی لوکس هم همانند خودروهای دیگر به قطعات خود برای تعویض نیاز دارد. از این رو مالکان این خودرو به دلیل گران بودن ماشین در خرید قطعات و لوازم یدکی آن حساسیت زیادی به خرج می دهند. به همین دلیل به دنبال مرکز خرید قطعات سری 3 در تهران می گردند که هم معتبر و هم با قیمت مناسب باشد.

شما برای خرید لوازم بی ام و x3    حتما به دنبال شخصی مورد اطمینان برای تامین قطعات اتومبیل خود هستید. اما شرایط موجود کشور ما موجب دشوار شدن این امر شده است. چرا که کمپانی لوکس آلمانی که بازار را در جهان تسخیر کرده و حتی فروش آن بیشتر از تسلا می باشد تعداد زیادی هم قطعات بی ام و را تولید و عرضه کرده است. محدودیت های موجود از جمله: منع ورود چنین کالاهایی دستیابی به این قطعات را در ایران با مشکلاتی مواجه کرده است. حال با تمام این محدودیت ها واردکنندگانی به تعداد محدود هستند که قطعات را تامین کنند.

یکی از نمایندگی خرید قطعات بی ام و سری 3 فروشگاه بی ام پارت می باشد. یکی از قطعات مهم و مورد نیاز خودروی سری 3 را میتوان گیربکس x3 نام برد. شاید این خودرو از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما به هر دلیلی ممکن است مشکلی برای گیربکس شما پیش آید. از همین رو، ما به شما فروشگاه بی ام پارت را برای خرید این محصول پیشنهاد میکنیم تا با خیال راحت و با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

یکی از مزایای خرید از بی ام پارت این است که شما می توانید بعد از خرید از خدمات تعویض قطعات سری 3 نیز بهره ببرید. همچنین اگر ماشین شما دچار مشکلی شود و نیازمند مکانیک و تعمیرات گردد در بی ام پارت می توانید این خدمات را نیز دریافت کنید.

شما برای خرید محصولات مورد نظر خود برای بی ام و سری 3 می توانید از وبسایت رسمی بی ام پارت دیدن کنید یا با شماره تلفن های 02133532576 و 09126616737 تماس حاصل فرمایید.