سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خرید قطعات اورجینال تعمیرات بی ام و در تهران

اگر شما مالک خودروی بی ام و هستید، قطعا به دنبال قطعات خودروی خود خواهید بود. خصوصا قطعات مصرفی مثل لنت که باید هر چند وقت یک بار تعویض شوند. به همین منظور قاعدتا به دنبال مرکز خرید قطعات اورجینال خودروی بی ام و در تهران خواهید بود. در این بخش ما را با یکی از نمایندگی های مجاز قطعات بی ام و آشنا می کنیم.

یکی از نمایندگی خرید لوازم بی ام و 328 فروشگاه بی ام پارت می باشد. یکی از قطعات مهم و مورد نیاز خودروی 328 را میتوان گیربکس نام برد. شاید این خودرو از کیفیت بالایی برخوردار باشد اما به هر دلیلی ممکن است مشکلی برای گیربکس شما پیش آید. از همین رو، ما به شما فروشگاه بی ام پارت را برای خرید این محصول پیشنهاد میکنیم تا با خیال راحت و با قیمت مناسب آن را تهیه کنید.

شما می توانید از این فروشگاه قیمت لوازم یدکی بی ام و 528 را استعلام بگیرید و تمامی قطعات را تنها با یک تماس تهیه کنید. شما می توانید آینه بغل، پمپ بنزین، تزانس چراغ، چراغ جلو و عقب، چراغ خطر، رادیاتور، روغن موتور، روغن گیربکس و غیره را از بی ام پارت تهیه کنید.

شما برای تهیه محصول مورد نظر خود کافی است به قسمت فروشگاه محصولات مراجعه کرده و در آخر هر صفحه لیست قیمت مربوط به هر مدل و محصول درج شده است. اگر محصولی در بین آنها نبود میتوانید با شماره بی ام پارت تماس بگیرید ما آن را در انبار موجود داریم.

با خرید از بی ام پارت از مزایای زیر بهره مند گردید:

·         کیفیت بالا برای حفظ بهترین عملکرد BMW شما

·         ضمانت تمام قطعات برای محافظت از شما در بروزاحتمال تعویض مجدد آنها

·         اطمینان خاطر از تعویض قطعات طبق استانداردهای دقیق خود کمپانی BMW

بی ام پارت یک فروشگاه قطعات بی ام و می باشد که علاوه بر فروشگاه تعمیرگاه bmw نیز می باشد. شما بعد از خرید می توانید قطعه خود را در همان جا تعویض کنید یا اگر ماشین بی ام و شما نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید تعمیرات بی ام و خود را به آنها بسپارید.

به همین منظور می توانید هم به وبسایت رسمی بی ام پارت مراجعه کنید یا با شماره 02133532576 – 09126616737 تماس بگیرید.